יום ראשון, 5 בינואר 2014

צילום לסטודיו גלא

דברים מתגלגלים להם.
את גל הכרתי לפני כשנתיים. שמתי עין על החנות המקסימה שלה בכיכר הכי שווה בגבעתיים. כן, גם בגבעתיים יש חיים. כמה מפתיע:)
צרפתי את הבת שלי לסדנאות שהיא ערכה בחנות, והתוצרים של הסדנאות השתלבו יופי עם הסגנון של הדברים שתפרתי אז. גם הבת נהנתה.
אבל, מעבר לקשקושים קצרים על איפה כדאי לקנות בדים בנחלה, לא נוצר קשר.
ואז, ראיתי אותה בקבוצת הפייסבוק של איריס, וקבענו שניסע יחד למפגש הקבוצה, והיא סיפרה שהיא צריכה לצלם דברים שלה לחנויות באסטי ובמרמלדה, ואני סיפרתי לה שהיא יכולה לראות כאן מה צילמתי, ואת הצילומים בבלוג שלי כאן ובתפוז, ואז...קבענו ליום צילומים.

מראה לכם חלק ממה שיצא מיום הצילומים לגל-
























































































אני עוצרת כאן. כי חייבים לעצור. לא?


יש עוד המון תמונות של מוצרים אחרים, ומונות של המוצר כמעט לבדו, בודד... מודה שהיה לי קשה לצלם תמונות כאלה, "תעודיות" :) אפשר לראות אותן במרמלדה של גלא, ובאטסי.

היה כיף של יום,

להתראות!



4 תגובות:

  1. אזה יופי!!! אתן כנראה השילוב המושלם

    השבמחק
  2. צילומים מקסימים. איך אפשר ליצור איתך קשר כדי לקבל פרטים לגבי צילומים בהזמנה?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מירב, תודה. שלחי לי מייל לכתובת הג'ימייל שב"פרטים עלי". (בבלוג מצד ימין)

      מחק
  3. איזה יופי! גם המוצרים וגם הצילומים.... אהבתי :)

    השבמחק