יום שישי, 10 בינואר 2014

זהירות! התמכרות חדשה לפניך! ההדרכות הכי שוות ותחרות Rainbow Loom


לפעמים "סתם משחק לילדים" מתגלה כאוצר ליצירה, והופך למשהו מלהיב לגמרי.
זוכרים את חרוזי הגיהוץ למשל?
הנה, אני התלהבתי מהם כאן
מכירה כמה נשים בוגרות (לפחות על הנייר...) שפיתחו התמכרות קשה לדבר הזה.

נראה לי, שמצאתי את ההתמכרות החדשה...
יום אחד הבת שלי חזרה הביתה עם שקית קטנה ותמימה שבתוכה גומיות, ומסרגונת מפלסטיק. 
















התגובה הראשונה שלי היתה-ואוו! כמה צבעים!
והשניה-מעניין מה אפשר לעשות עם זה...

מסתבר שיש עולם שלם ברשת של הדרכות לדבר הזה. חלקן פשוטות וחלקן מסובכות, חלק דורשות עזרים למינהם, חלק לא.
התחלתי לשחק קצת עם הגומיות.

הכי פשוט, בלי מסרגה ובלי שום כלום-
אפשר פשוט להשחיל את הגומיות אחת לתוך השניה, ככה:






ולהכין צמיד נחמד. 

אבל, ניתן להגיע לתוצאות הרבה יותר מעניינות.
השלב הבא-מותחים שלוש גומיות על שני מקלות, או עפרונות, ומעבירים עם מסרגה אחת מעל השניה.
הבת שלי הכינה לי צמיד כזה, איזה כיף לי!


















הדרכה לצמיד כמו שהבת שלי הכינה-


שימו לב לאצבעות החמודות של המדריכה:-)
אפשר להתשמש בשני עפרונות במקום אצבעות. 

מכיוון שכמעט טבעתי בהדרכות שיש ברשת, והן גם חוזרות על עצמן, ריכזתי לנו כאן כמה הדרכות  שוות, לפי רמת קושי עולה:

עוד כאלה , בכל צבעי הקשת



צמיד נחש עבה:


צמידי צמות...


צמיד כוכב-



צמיד זר- Bouquet


זר פרחים

ואפשר אפילו לבבות- למיטיבי לכת :-)


ועם כפתורים

מקור מכאן 

למי שעוד מעט חוגגת יומולדת, הנה רעיונות מסיבת יומולדת עם גומיות לומיות-

http://www.thelittlestylefile.com/tag/rainbow-loom

למרות ים ההדרכות ברשת, אני חושבת שמלא הפוטנציאל של הגומיות האלה עדיין לא מוצה, ויש עוד דברים מעניינים שניתן לעשות עם ה-looms . 
ולכן, פניתי לחברה שמייבאת את הגומיות האלה לארץ, וביקשתי מהם בשבילכן ערכה מושלמת של גומיות! 
ביקשתי וקיבלתי-תודה לחברת וזאת בע"מ:).

את הערכה תקבל זוכה מאושרת שתיצור משהו חדשני ואסטטי מהגומיות הצבעוניות, שתיקח אותן רמה אחת מעל, אם בעיצוב, או ברעיון למשהו אחר.
מעניין איך תראה תמונה שכולה גומיות מתוחות על מסמרים, בשילוב צבעים מהמם?


כללי התחרות:
1.אתן מוזמנות לחשוב וליצור משהו מעניין וחדש עם ה Rainbow Looms. 
2. אחרי שתיצרו אותו בעצמן, צלמו את היצירה שלכן, ושלחו לי למייל שרשום ב"פרטים עלי" בסרגל הימני.
3. בעוד שלושה שבועות יחד עם שתי שופטות נוספות, נבחר זוכה, שתקבל במתנה ערכה מושלמת של  Rainbow Looms.

מוכנים? הכן...צא!

להתראות!

נ.ב כרגע הבן שלי ביקש מהקטנה שתלמד אותו להכין צמיד...


13 תגובות:

  1. איזה פוסט עליז וצבעוני שלגמרי עושה חשק. :)

    השבמחק
  2. איזה פוסט צבעוני וחמוד! בהצלחה למתחרות :-)

    השבמחק
  3. איזה כיף!!! גם אצלנו בבית זה להיט בקרב שני המינים

    השבמחק
  4. מאוד אהבתי שהוספת סרטונים אבל, ברובם יש תבניות אשר לא נמצאות בארץ כי כאן אין את Rainbow יש חיקויים למנהים, עם תבניות (נולים) אשר לא תואמות את אלו שבסרטונים וקשה לפרק אותם ולהרכיב,אפילו נשבר לי. מאוד אהבתי את הרעיונות רק חבל שאוכל לעשות רק 2-3 מהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש את ריינבו-נתתי קישור לעמוד הפייסבוק. אליהם גם פניתי לקבלת ערכה. אז קדימה-תמציאי משהו חדש ואולי תזכי:)

      מחק
  5. זה באמת מקסים. האמת זו פעם ראשונה שהבת שלי (בכיתה א) חידשה לי והביאה צמידים שהכינה בצהרון. מיד קניתי לה מלאי פרטי של גומיות והיא לימדה אותי להכין עם מזלג במקום אצבעות... עם או בלי מסרגה..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה:) מזלג? על זה עוד לא שמעתי, ינוסה.

      מחק
  6. הבת שלי מכורה!!
    יש לה את הערכה ועכשיו צריך גם לקטנה

    זהבית

    השבמחק
  7. עובדת על היצירה במרץ :) מקווה שתאהבי

    השבמחק
  8. יש גם חיקויים אבל שווים כמו:loom set חמישים שקל 1200גומיות המון סוגרים ושתי מסרגות

    השבמחק
  9. נגמרה התחרות?

    השבמחק