יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

לצמוח ולגדול

לצמוח, לגדול להתפתח.

לפני 8 שנים, כשלמדתי צילום בפעם הראשונה (אחרי שצילמתי שנים, מאז שאני ילדה) הייתה אחת הפעמים בהם חוויתי את התהליך הזה במלוא העוצמה.
 ההרגשה הזו של גדילה, התפתחות, של תהליך בו את רוכשת יכולות חדשות, הן נכנסות פנימה ומתערבבות בתוכך, בעצמך, במה שיש לך, ופתאום את הופכת אחרת, חדשה. 
צמחת, גדלת.
כמעט יצירה של יש מאין. 

קודם לא יכולת.
ועכשיו את יכולה. 
את פתאום יודעת, יכולה פתאום, ליצור דברים נפלאים שלא ידעת ליצור קודם.

אנשים לפעמים מרגישים ואומרים שהם צריכים שינוי, אבל בעצם, הם מחפשים את הצמיחה. הם מרגישים את התחושה של הקפיאה על השמרים, ההרגשה שהם זקוקים להתפתח. הם מחפשים בעצם את השינוי בתוכם, בעצמם, אבל לא תמיד מבינים זאת.

מאז צמחתי, ואני ממשיכה לצמוח במובנים רבים. מקווה שעוד תראו זאת גם בבלוג הזה.

לא בדיוק מבינה למה, אבל אלו המחשבות שעלו בי כשראיתי היום את הצילומים שלי שצילמתי לרועי ה"מעצבע".
צילומים שצילמתי לו, לחנות החדשה שלו במרמלדה.
גם רועי, אני יודעת, חיפש את הצמיחה, ועשה שינוי. שיהיה בהצלחה רועי!

רועי נותן חיים חדשים לדברים ישנים, עם המון אהבה ותשומת לב.
ווינטג' עם סגנון ייחודי, לא מתייפיף, מעט מחוספס.
מקווה שהצלחתי להעביר זאת בתמונות.




























בפורמט המרובע:


























וככה זה נראה באתר:

















עד כאן הפרוייקט ה"אמיתי" הראשון שלי,
מה דעתכם?

להתראות,
ליאת







.


11 תגובות:

  1. מקסים! איזה יופי! תמונות עדינות ומקצועיות.

    השבמחק
  2. אני אוהבת!! בהצלחה

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  4. התמונות מקסימות. איפה הלוקיישן הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח...זה הסטודיו שבו רועי צובע ומשפץ את הריהטים. אזור תעשייה מג'וייף בפתח תקוה, שמסתבר שניתו למצוא בו חן:)

      מחק
  5. זוית הצילום שלך מיוחדת ומוציאה יופי את ה"מחוספסות" בעבודות של רועי! (ואיזה יופי שאת מגוונת בכל כך הרבה כיוונים...)

    השבמחק