יום שני, 31 במרץ 2014

ראש צבי- מתנות לפסח ובלוג קנדי משגע!


* הפתעה למטה...*

שוב עברו יובלות מהפוסט הקודם.
הייתי מאוד עסוקה.
למדתי דברים חדשים.
עשיתי דברים חדשים.
רוצה להראות לכם אחד מהם.
אני בטוחה ששמתן כבר לב לחיבתי לבמבי, צבי, ראשי צבי וכל הדברים האלה עם הקרניים על הראש.
רציתי גם אני ראש צבי.
אבל איזה? אולי אחד תפור? אבל יש כבר מלא כאלה.
אולי מקרטון? הרשת מלאה.

אז שילבתי את האהבה שלי והדברים החדשים שלמדתי, בסוף הגעתי למשהו קצת אחר, עם ניחוח אביבי, והסגנון שלי:



כן כן, ראש צבי לתליה על הקיר!


ועל קיר הצבאים שלי-




הוא עשוי מעץ, הוא קליל, ונתלה על הקיר בדבק דו צדדי.
אז למי בא גם כזה?
מי עוד לא מצאה מתנה מקורית לפסח?
מי רוצה לשים כזה על הקיר לקראת ליל הסדר?
מי שממש רוצה ראש צבי כזה, לעצמה לקראת הסדר, או למתנה-מהרו נא.
ניתן ליצור קשר איתי במייל ולהזמין לכן אחד כזה. 

ולקראת הפסח, גם אני רוצה לתת מתנה.
ומכריזה על  בלוג קנדי!
כן, הבנתן נכון, ראש צבי כזה יוגרל בבלוג קנדי בבלוג.

אז מה צריך כדי להשתתף בהגרלה?
1. להרשם לבלוג, לעשות לייק לעמוד בפייסבוק-ולכתוב לי כאן בתגובה מה תעשו עם ראש הצבי אם תזכו בו.
2. לשתף בעמוד שלה בפייסבוק, או בקבוצה בפייסבוק, או בבלוג-ולכתוב לי כאן בתגובה נוספת-כך תקבלו כניסה נוספת להגרלה, כניסה על כל שיתוף.

ההגרלה תתקים במהלך חול החמועד פסח, יום שישי, 11 לאפריל.
מחכה לכן!


להתראות, 
ליאת.

18 תגובות:

  1. אני שמחה להיות המגיבה הראשונה ולומר קודם כל שזה הצבי הכי אביבי שפגשתי! משובב נפש. ושאני יותר מאשמח לזכות בו ולתלות אותו מעל פינת העבודה שלי. :)
    כמובן שאהבתי שיתפתי וכו'..... מקסים!

    השבמחק
  2. מתוק מאד וכל הכבוד שתלית תמונות על הקיר :)

    השבמחק
  3. מקסים, אני אוהבת שמשלבים פרחים בקרניים :):):) לבלוג כבר הייתי רשומה ועכשיו אני גם מעריצה בפייס :):):)

    השבמחק
  4. והנה גם השיתוף שלי:
    https://www.facebook.com/michal.bobrov/posts/10152106631389748?stream_ref=10

    השבמחק
  5. עוקבת אחרי הבלוג כבר מלא זמן .. ואשמח לזכות בצבי ..אתלה אותו בחדר הילדים שישרה אוירה יצירתית וכייפית ..וכמובן מפרסמת בפייסבוק.. חג שמח .. המשיכי ליצור ולעורר השראה . רווית

    השבמחק
  6. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152099598813152&id=750643151&_rdr

    השבמחק
  7. פעם ראשונה שמבקרת כאן בבלוג המקסים שלך!
    הצבי הזה משגע!!! ויותר מאשמח לתלותו אצלי בחדר יחד עם האילה המתוקה שלי
    תודה מראש!!!
    נרשמתי לעדכונים והולכת לשתף בפייס

    השבמחק
  8. אהבתי גם בפייסבוק
    והנה השיתוף אצלי
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=633294923409553&id=100001871537154&stream_ref=1

    השבמחק
  9. אחד הצבאים היפים יותר שראיתי....
    אם אזכה הוא יתלה על קיר הסלון שלנו :-)

    השבמחק
  10. כמובן שאני כבר מנויה לבלוג ולפייסבוק שלך :)
    והנה הקישור לשיתוף:
    https://www.facebook.com/galitw222

    השבמחק
  11. גם אני.. גם אני... ממש רוצה אחד כזה.. אני מרענן ומחדשת את החדר של הבנים ואשמח שהצבי יעטר את אחד הקירות הטוחה שיזכה למקום של כבוד.
    נרשמתי כמנויה ברור..
    ריבצוק

    השבמחק
  12. הקיר שלך מהמם!!!!!!!! ממש אהבתי את השילוב של הצבי מעץ הלא צבוע!!
    אני מאוד אשמח לזכות באחד שכזה - זה מקסים!!
    כמובן שאני מנויה לבלוג שלך, ועשיתי לייק לדף הפייסבוק שלך.
    תודה על ההזדמנות לזכות.
    שולי
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?foldername=shouly

    השבמחק
  13. וכמובן שעשיתי שיתוף בדף הפייסבוק שלי לבלוג קנדי הנפלא שלך!!!
    ממש כאן:
    https://www.facebook.com/shouly.yeller
    ושוב תודה מראש
    שולי

    השבמחק
  14. הקיר שלך מהמם.
    אם אזכה בצבי כזה אשים אותו בחדר של הבנים שלי.
    שחר אלמוגי.

    השבמחק
  15. עשיתי גם שיתוף בפייסבוק.
    שחר אלמוגי
    https://www.facebook.com/shahar.almogi

    השבמחק
  16. מקסים!
    הייתי מוסיפה אותו לקיר המסגרות שלנו, הוא יתאים שם מאוד :)
    ענת ווקס-שלום

    השבמחק